luni, 30 martie 2009

Test Nikon D200 Nikon ED Nikkor 300mm f1:4 KENKO AF .2 x teleconvector MC7 DG




Se poate vedea in poza ce trepied am folosit.
Primul test cu teleconvectorul este o reusita avand in vedere ca am folosit ca sprijin un trepied de foarte slaba calitate. Pozele sunt facute in Parcul Tineretului respectiv Lacul Cocioc. Dupa ce am facut cateva poze la mierle ,ciocanitoare,cintezoi etc. am plecat spre Lacul Cocioc. Mirat am fost cand am vazut ca pe lac inca mai sunt rate. Am scos trepiedul,am pus aparatul pe el si am inceput sa fac poze distanta era destul de mare intre mine si rate dupa prima poza facuta am dat zoom sa vad si eu cat de sharp este poza si surpriza! broastele testoase stateau la soare si se "bronzau " am facut cateva poze in diferite ipostaze dupa care am inceput sa fotografiez rate, cam greu ca distanta se tot marea intre mine si ele pana cand un om in varsta a inceput sa arunce cu paine in apa si uite cum ratele de la cca 30 de metri vin spre mal si imi ofera mie posibilitatea de a face poze mai detaliate. Sunt foarte multumit de noua achizitie se impaca perfect cu obiectivul Nikon 300mm f4 pe care il am. Pana la urmatorul set de poze sa auzim de bine!




































2 comentarii:

Bogdan Dulgheru spunea...

Salutare,
Am dat de blogul tau in momentul in care m-am interesat la F64 pe site de convertorul Kenko pe care l-ai testat tu. Trebuie sa-ti spun ca sunt fotograf amator si problema mea este ca as vrea un zoom cit mai mare, dar si cit mai ieftin!!!
Am un Nikkor 55-200 cu VR pe care as fi vrut sa-l "duc" in 300-400 cu cit mai mica cheltuiala ... Am vazut ofertele, le-am studiat ... si m-am gindit ca e ies mai "bine" daca imi iau un teleconvertor. Ma gindisem sa iau un 70-300; mi s-a parut cel mai "bun" ca pret; la altceva nu ma bag, la cite poze fac eu ...
Acum sunt in principiu axat pe convertorul asta Kenko 2x, dar as vrea o parere si de la alt utilizator al lui. Deci:
- am un D40;
- am un Nikkor 18-55 de kit si un 55-200 cu VR (ambele cu autofocus);

Intrebarea este ce crezi tu: merita sa iau convertorul pentru cele 2 ob. ale mele?
Inteleg ca pierd 2eV, iar cu obiectivele mele (care nu sunt prea luminoase; practic le duc din 3,5 in 5,5 la 18mm) am impresia ca arunc banii degeaba. Tu ce zici?
Din cite am vazut din pozele tale (care mie imi plac foarte mult, in special cele cu ratele si testoasele) n-ar fi o investitie proasta, dar tu ai un 300 mm care nici nu poate intra in discutie si comparatie cu cele 2 ale mele.
Mai am si un 50 mm / f:1,8D. Cu asta lucrurile ar sta mai bine, dar pe mine ma intereseaza mai mult sa folosesc convertorul in combinatie cu 55-200
Multumesc mult si anticipat pentru sfaturi.

Bogdan Dulgheru

Mireanu. spunea...

Salut Bogdan, sincer nu se merita sa faci investitia in teleconvector.investeste mai bine in 70-300VR ajungi la 450MM cu 1,5 cat mareste senzoru ideal pentru Wild sau alte tipuri de poze. o sa postez cateva poze facute cu 70-300 mm sa vezi ca se merita investitia cu stima Dan.